Översocial

Varför får alla andra jobb men inte jag? Bara för att jag inte är översocial betyder det inte att jag inte kan arbeta. Jag trivs med att vara tystlåten men det verkar ingen förstå. Hela mitt liv har jag fått försöka övertyga lärare/föräldrar och liknande att jag inte är mobbad, jag gillar bara att vara för mig själv. Är det något fel med det? Dessutom har jag fått sänkta betyg på grund av att jag inte räckt upp handen tillräckligt mycket. Måste man vara översocial för att lyckas i livet?

 

/Klara


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

söt blogg du har ! :D följ mig gärna på bloglovin <3 kram <3

2011-02-25 @ 14:21:35
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: M E R E I

v

2011-02-26 @ 00:56:59
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Virginia

Cool och annorlunda blogg! :D

Jag gör tummen upp ^^

2011-02-26 @ 10:50:45
URL: http://viggin.blogg.se/
Postat av: Malak

Nej jag tycker verkligen inte det är ngt konstigt! jag är tvärtom emot kan inte sluta prata:P men har bra jätte bra betyg..



Men såååå jobbigt att samhället ska vara så här! :O du är en ensamvarg vilket är helt normalt för vissa tjejer!

2011-03-23 @ 14:12:35
Postat av: Olivvia

Hej Klara! Det är samma sak för mig! Jag ska börja 8:an nästa år och då kommer jag få sämre betyg bara för att jag inte är med så mycket på diskussionerna!!



Hur gammal är du?



Kika gärna in på min blogg :D

2011-03-24 @ 07:24:26
URL: http://tassentussen.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hejhopp! Såklart man inte behöver vara översocial. Jag pratar när jag känner för det och när jag har något roligt/vettigt att berätta, men tyvärr är det ett av de få sätten att visa sig intresserad på. Det hjälper definitivt att vara social och framåt, tyvärr.

Men trivs du som "ensamvarg" (hatar ordet) så kör på det. Du kan få din framgång ändå!



//17åring

2011-03-29 @ 20:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0