Lögner och skolproblem

Jag har ljugit för min pojkvän om en ganska stor grej och det värsta är att jag kan inte sluta, det började med en jätteliten grej som sedan växte. Jag mår jättedåligt över detta!

Sen har jag också problem i skolan för jag håller på att få ett "sträck" (underlag saknas) i en kurs som jag läst och det kommer göra så att jag inte får läsa på universitet till hösten och att jag kanske måste läsa på komvux då vilket jag VERKLIGEN inte vill. Vet inte vad jag ska göra?!

Någon som har erfarenheter i någon av dessa saker som kan hjälpa mig?

/19-årig tjej

Kommentarer
Postat av: kristin

jag fick med streck på gymnasiet för att jag va borta så mkt, men jag lästa upp över sommaren då¨många andra gjorde det. eller så kunde man få gå kvar i skolan efter studenten också. Prata med din studievägledare borde vara så på alla skolor.

2011-03-23 @ 12:35:05
Postat av: Emelie

Börja med att gå till lektionerna, prata med läraren och be om att få ta ikapp det du har missat. Så har jag själv gjort :)

2011-03-24 @ 13:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0